marți, 3 iulie 2012



-E important pentru tine? mă întreabă...
-Nu,el e cel mai important!
-E ceea ce îţi doreşti?
-E tot ce îmi doresc.
-De unde şti?
-Nu ştiu....simt!
-Şi ceilalţi?
-Nu au importanţă.Eu îl văd doar pe el...
-Şi prietenii?Familia?
-Îi vede el pentru mine...
-Nu eşti atentă la ce se întâmplă în jurul tău?
-Când sunt lângă el,nu.Pentru că nu contează.Doar el contează...
-Şi cum o să ai grijă de tine?
-Are el grijă de mine.
-Şi când nu o să mai fie lângă tine?
-Îl aştept.
-Nu e obositor să aştepţi?
-Nu,pentru că ştiu că vine.
Şi asta e tot ce contează...


4 comentarii:

  1. mi-ai citit sufletul şi-apoi ai scris prin mine, nu? mă regăsesc, într-un târziu, în cineva..

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos... Ador citatul de la inceput!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit o leapsa de la mine ~

    http://nudeatmidnight.blogspot.ro/2012/07/about-me.html#more

    RăspundețiȘtergere

I just want you to know I can see through your mask.