marți, 24 iulie 2012

Încă visez...


Visez cum zbor printre oameni şi locuri dar doar pentru o secundă ,pentru că apoi dispar.
Visez cum ajung la tine.Te văd,te simt,te ating.Eşti în siguranţă.Eşti aici.Eşti al meu.
Visez cum te strâng în braţe ca şi când ar fi ultima oară.Nu ţi-aş mai da drumul.
Visez cum îmi zâmbeşti.Ai acelaşi zâmbet cald ca-ntotdeauna.
Visez cum mă săruţi pe frunte,să mă simt iubită şi ocrotită.
Visez alb-negru pentru că tu pleci şi-mi iei culoarea.
Visez cum totul se duce odată cu tine.
Visez cum revin la realitate.
Şi mă trezesc...
Şi tu iar nu eşti lângă mine....



3 comentarii:

  1. Visele devin realitate daca avem destula vointa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,realitatea este dura..Cu totii avem dreptul sa visam,doar ca atunci cand ne trezim nimic nu este asa cum ar trebui.

    RăspundețiȘtergere

I just want you to know I can see through your mask.