miercuri, 25 iulie 2012

Leapşa :)

Leapşa & rules:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează  un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4 .Nominalizează 11 persoane ( + link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor si anunță-i!
6. Nu da tagul inapoi!

So,it goes....
1.Ador filmele şi poveştile horror.
2.Sunt foarte visătoare
3.Iubesc căţeii :o3
4.Mi-ar plăcea să citesc gândurile oamenilor
5.Îmi place să ascult oamenii
6.Nu pot rezista o zi fără muzică
7.Nu îmi place facebook-ul (nu aruncaţi cu pietre)
8.Nu îmi place să vorbesc despre mine (decât uneori)
9.Îmi place să desenez
10.Serialul meu preferat e FRIENDS
11.Îmi plac îmbrăţişările :">


~11 questions from Nude at midnight
1. Un personaj care te inspira?
Dr.House....Ador atitudinea sa.
2. Cartea care te-a marcat?
Sinceră să fiu,niciuna.
3. Suferi de vreo fobie?
Arahnofobia sau frica de păianjeni x_x 
4. Care e motto-ul dupa care te ghidezi in viata?
Distruge ceea ce te distruge.
5. Daca asta ar fi ultima ta zi, cum ai trai-o?
Aş ieşi la o plimbare lungă şi m-aş gândi la tot ce am făcut până acum. Singură,bineînţeles.Nu-mi place să-mi iau la revedere.
6. Un film la care nu te-ai uita niciodata?
The Hunger Games.În schimb,mi-ar placea să citesc cărţile.
7. Cum ar fi ziua ideala pentru tine?
O zi întreagă în braţele LUI.
8. Scopul tau cel mai mare?
Să fac ceva cât mai diferit (încă nu ştiu ce).
I don't want to be another brick in the wall.
9. Ce carte i-ai recomanda celui mai bun prieten?
Misery - Stephen King
10. Doua lucruri pe care le detesti.
Falsitatea şi indiferenţa.
11. Cat ai stat sa completezi leapsa asta?
Aprox. 30 de minute  :-"


-11 questions for you:
1.Dacă ai putea să zbori,unde ai zbura?
2.Ultimul film văzut?
3.Care este lucrul pe care ai vrea să-l schimbi la persoana ta?
4.Melodia preferată?
5.Cel mai urât sentiment?
6.Descrie-te printr-un cuvânt.
7.Ultima carte citită?
8.Lucrul fără de care nu ai putea trăi.
9.Dacă ai putea fi altcineva pentru o zi,cine ai fi?
10.Ce ai alege între: a iubi şi a fi iubită?
11.Care este cea mai romantică chestie pe care ai făcut-o pentru persoana iubită?


Şiiii leapşa merge la: 





3 comentarii:

I just want you to know I can see through your mask.