marți, 11 septembrie 2012

Am impresia că te ştiu de mult.Că mă ascult când te ascult.


Eram atât de pierdută în lumea asta fără culoare.Nimic nu avea sens până te-am întalnit.
Şi asta e pentru tine.
Pentru fiecare moment în care mi-ai fost alături.
Pentru fiecare vorba bună.
Pentru fiecare îmbrăţisare.
Pentru fiecare alinare: Cici cici :o3.
Pentru că mă înţeleg cu tine mai bine decât cu oricine altcineva.
Pentru ca ai fost acolo cand am avut nevoie,să mă ajuţi să mă ridic de pe jos.
Pentru că mi-ai dat încredere.
Pentru că m-ai ajutat să trec peste momente grele.
Pentru că faci totul să pară atât de simplu.
Pentru că sunt o persoană mai bună când sunt cu tine.
Pentru că deşii îmi ştii toate defectele şi ciudăţeniile tot consideri că sunt adorabilă :">.
Pentru că pot să mă comport ca o nebună în preajma ta şi să nu te deranjeze.
Pentru că pot gândii cu voce tare în preajma ta.
Pentru că tu cauţi adevărul în ochii mei când gura mea minte.
Pentru că mă ierţi când greşesc.
Pentru că eşti adorabilăăăăă!
Pentru că îmi eşti ca o soră.
Pentru că eşti fetiţa mea.
Pentru că TE IUBESC!   <333

    
We're the perfect two!
Pentru ca si tu ai scris despre mine: Aici!<3



2 comentarii:

I just want you to know I can see through your mask.