luni, 17 septembrie 2012

Leapşa

Awww :o3 am primit leapşa de la fetiţa mea ---> Addie


A
Age: 16 ani
Allergic: Nu cred.
Animals: Ador câinii.Mi-aş putea face repede rost de unul dar stau la bloc şi nu-mi permit -_-
Actors: Hugh Laurie (Dr.House) Matthew Perry (Chandler din F.R.I.E.N.D.S.),Tobin Bell (din Saw) şiii Michael C. Hall (Dexter)

 B
Birthday / Birthplace: 21.12.1995 la groaznicul spital din Reghin.
Best friends: Fetiţa mea şi Mady :x
Body part on opposite sex: Ochii.
Best feeling in the world: Când totul iese cum am plănuit.
Best weather: Ploaia...care devine şi mai interesantă când tună şi fulgeră
Been in love: Yeah.Prea multă fericire.
Been on stage: Daaaa x_x a fost cea mai groaznică zi din viaţa mea.Mă comport ciudat când ştiu că lumea mă priveşte.
Believe in yourself: Uneori,dar îmi trece repede.
Believe in life on other planets: Da.
Believe in miracles: Da.
Believe in God: Da!
Believe in Satan: Nu.
Believe in Santa: Ciudatul ăla?:]] Când eram mică,mă speria gândul că intra în casă când toate uşile şi toate geamurile erau încuiate.Plus că nu mi-a adus niciodată ce i-am cerut :]]
Believe in ghosts/sprits: Da.Şi când o sa trec şi eu pe lumea cealaltă unii oameni o să fie bântuiţi serios >:)
Believe in Evolution: Nu prea.

 C
Candy: Cel mai mult îmi plac caramelele şi alunele glazurate.
Color: Roşu....şi albastru.
Cried in school: Din păcate da.
Chocolate / Vanilla: De ce nu amandouă?:))
Chinese / Mexican: Chinese.
Cake or pie: Toooort!>:) Dar nu orice tort....doar cel cu multe,multe fructe.
Countries to visit: Sunt atât de multe...

 D
Day or Night: Noaptea.Doar atunci mă simt în largul meu.
Danced: Da.
Danced in the rain: O daaa :))
Danced in the middle of the street: Da.Noroc că nu erau maşini sau oameni prin preajmă :))

 E
Eggs: Ce-i cu ele?
Eyes: Căprui.
Everyone has: un moment când cedează, când nu-şi mai pot stăpâni sentimentele.Asta doar pentru că au fost puternici pentru prea mult timp.
Ever failed a class: Nope.

 F
First crush: Un băiat din generală.Am încercat să-i atrag atenţia dar totul se întâmpla în defavoarea mea şi nu m-am ales cu nimic numai cu o inimă frântă...
Full name: Nu-mi place numele meu aşa că mă rezum la: Teo.
First thought wakind up: "A fost doar un vis"
Food: Nu sunt aşa pretenţioasă la mâncare.Mănânc aproape orice :))
Fruits: Îmi plac toate dar cel mai mult portocala şi struguriiii.

 G
Gratest fear: Păianjenii x_x.
Giver or taker: I think taker :-"
Gum: Da.Doar să nu fie mentolată.
Good luck charms: Hă? Nu cred în noroc.

 H
Hair Color: Şaten.
Height: Sincer.Habar n-am.
Happy: Nu-mi place să fiu fericită pentru că ştiu că urmează să se întâmple ceva ce o să-mi şteargă zâmbetul de pe buze.
How do you want to die: Oricum dar nu plimbându-mă din spital în spital. x_x
Hate: Me & most people. :]

 I
Ice cream: O adorrr!Nu contează cu ce e...
Instrument: Ăăăă...:-??
In guys/girls
Eyes: Întotdeauna mi-au plăcut cei albaştri
Hair Colour: N-are importanţă culoarea.
Height: Mai înalt ca mine.
Clothing Style: Îmi plac foarte mult bluzele de trening.Am muuulte.
Characteristics: Să aibă simţul umorului :>

 J
Jewelry: Cerceiiii! :]

 K
Kids: O să văd eu în viitor pentru că acum nu-mi plac.Fac prea multă gălăgie şi cerşesc atenţie tot timpul.
Keep a journal: Da,dar nu scriu în el întotdeauna.

 L
Love: La ce ciudată pot fii nu ştiu dacă e cineva capabil să mă iubească.
Letter: S.
Love at first sight: Da,dar nu era iubire,era doar atracţie fizică.

 M
Milk flavour: Nu-mi prea place laptele.
Movie: Saw,8 Mile,Husk,Mirrors,Step up,Hachiko....şi multe altele.
Marriage: Da...şi o să fac tot posibilul să nu se ajungă la divorţ.Dacă ar fi să am copii nu aş vrea să treacă prin ce am trecut eu....
McD or KFC: Am fost de cateva ori la McD,dar nu mi-a plăcut.Iar la KFC nu am fost niciodată :))...so neither one.

 N
Number of piercings: Nu am.
Number: 6
Nickname: Creaţa :">

O
One wish: Să am părul mai lung >.<

 P
Place you'd like to live: La marginea unui oraş.
Pepsi / Coke: M-am lăsat.Acum beau Sprite >:)

Q
Questionnaries: Questio...ce?:]]

R
Reason to cry: Oooo,de unde să încep?:-"
Roll your tongue a circle? ...?
S
Song: Eminem-Beautiful
Shoe size: 38 cred :))
Slept outside: Nu.
Shower daily: Da.
Sing well: Când nu aude nimeni, da.
Scientists need to invent: O chestie prin care să-mi găsesc lucrurile pe care le pierd.

T
Time for bed: I don't want to sound like a badass or anything but....când vreau eu.
Thunderstorms: Le ador!:]
Touch your tongue to your nose?... Yeah,it opens the delivery entrance to the magical land of Narnia :]]

U
Understanding: Uneori prea înţelegătoare. >.<

V
Vegetable you hate: Alea de la magazin.Nu au nici un gust.
Vegetables you love: Ardeii.

W
Weakness: Sunt prea sensibilă şi timidă.
When you grow up: I wanna be famous / I wanna be a star / I wanna be in movies
When I grow up / I wanna see the world / Drive nice cars / I wanna have groupies ...nu m-am putut abţineee =]].Chair nu ştiu ce o să fac când o să fiu mare.
Who makes you laugh the most: Ăăă,eu :))
Worst feeling: Respingerea.Trădarea.Minciuna.
Where do we go when we die: Nu ştiu.Eu cred că o să fiu blocată la mijloc :)) Nu sunt nici sfântă şi nici nu fac cine ştie ce chestii teribile.
Walk with a book on your head: Dacă vrei să vezi cel mai amuzant mers din lume,desigur :))


X-rays: Aş vrea eu :))

Y
Year it is now: 2012. De ziua mea cică vine apocalipsa.Fuck yeah b-)

Z  
Zoo animal: Lup.
Zodial sign: Săgetător.



Leapşa merge la oricine doreşte :]

2 comentarii:

  1. Awwww :o3
    Ce coincidenţă! Şi mie îmi plac ardeii! :">
    Deci de acum o pun pe mama să îmi fac numai sandwichuri cu ardei :-"
    >:D<
    Aa, da. Mă bucur că ai completat-o! Deşi ştiam unele răspunsuri. B-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooow.Frumoase raspunsuri,probabil teai chinuit s-o completezi toata.E foarte lunga.:)

    RăspundețiȘtergere

I just want you to know I can see through your mask.